zondag 9 oktober 2011

Digiscoop foto`s van de Edelherten bronst in de Ardennen

Hallo iedereen
Vandaag is het slecht weer en ben ik mijn geheugenkaartjes aan het schoonmaken en leegmaken
Nu kwam ik deze foto`s nog tegen van vorige week van het burlen in de Belgische Ardennen
Het zijn foto`s gemaakt met een vogeltelescoop en een Panasonic G1 op een adapter
Deze manier van fotograferen noemen ze ook wel digiscopen kijk maar is op http://www.digiscooppix.nl/
De foto`s zijn gemaakt s`middags op een plek waar veel herten samen komen om te Burlen





Dit is nu wel alle burl activiteit van 2011 ,we zullen weer een jaar moeten wachten voor er weer een edelherten bronst is .
Nu gaan de damherten burlen ook daar probeer ik weer een kort blog mee te vullen
Iedereen bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer
Groetjes Christian Bastiaansen

7 opmerkingen:

  1. Hoi Christian
    wat een geweldige beelden van dat edelhert,'
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het burlen heb je mooi in beeld gekregen, jammer alleen dat het hek in beeld staat.

    groeten,
    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cristian

    Leuk dat je me blog volgt, je maakt best scherpe foto's met die telelens.

    gr.Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige opnamens die goed in beeld heb gebracht,super
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cristian,
    Geeft weer een andere sfeer als op de HV. Beelden zijn zeker geslaagd. Lijkt mij mooi om dit in de vrije natuur te zien en te horen. Heb voor volgend jaar al een week Denemarken op de agenda staan ik dat daar ook paar dagen Ardennen bijkomt. Mooie serie!!!

    Groet,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's, zal wel indrukwekkend zijn geweest.
    Groet Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gedeeld op Facebook en Twitter!

    Ik zal vaker uw artikels lezen, uw foto's zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen