donderdag 8 december 2011

Ik kon het niet laten

Het is de tijd van regen en storm
Het is zeer onstuimig weer en eigenlijk is het niet lekker om een lange tijd buiten te zitten
Maar toch wil ik graag fotograferen en wat verder leren met Photoshop cs5
Dus er zit (helaas) maar een ding op en dat is weer wat HDR opname maken van een mooi plek in de buurt.
Dindag had ik een dagje vrij en ben ik naar Breda gereden
Vroeger ging ik altijd vissen in de Krouwelaarhaven in Breda en nu dacht ik ,laat me is kijken hoe ik deze haven in beeld kan brengen.
Hier onder twee foto`s van de Krouwelaarhaven in Breda
De eerste is van de Enci betoncentrale deze ligt aan het einde van de haven

Foto boven zijn 5 foto`s met verschillende belichtingen

Ook in de haven ligt Rasenberg een fabriek waar ze asfalt maken ,zo op het eerste oog een grauwe saaie foto,tot ik er een HDR opname van maak dan wordt het wel een aantrekkelijke plaat vind ik


Na een aantal foto`s in de haven te hebben gemaakt ,ben ik doorgereden naar de binnenstad van Breda
Oftewel naar het Valkenberg park een mooi park midden in het centrum van Breda.
Hier vandaan heb je mooie uitzichten op de kerk van Breda en mooie plekken in het park zelf
Hier een aantal HDR opname van het Valkenberg in Breda

Foto boven is midden in het Valkenberg gemaakt in de richting van de grote kerk

Foto boven en onder zijn gemaakt aan de singel van Breda en rechts van mij ligt de
KMA Koninklijke Militaire Academie waar ik graag naar school had willen gaan vanwege het dragen van camouflage broeken!!!(sorry ben ik gek van )


De laatste foto van mijn serie is gemaakt bij de ingang van de KMA
Met uitzicht op de grote kerk van Breda

Iedereen bedankt voor het kijken
En als U iets over deze serie wilt schrijven Kunt U dit doen hier onder bij de link reaktie 
Alvast bedankt Groetjes Christian Bastiaansen

3 opmerkingen:

  1. Hi!
    Absolutely stunning HDR work, well done!
    Greetings from Sweden
    /Ingemar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit zijn net pentekeningen, wat heb je dit mooi gedaan, net niet te veel in de HDR gedaan. De asfalt fabriek kan zo aan de muur.
    Moet toch ook maar eens uit gaan vinden hoe dit moet op de camera.
    Zulke serie's mag je van mij vaker maken.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christian, Breda is inderdaad een mooie stad, je hebt het geweldig in beeld gebracht, mooie heldere foto's.
    Groet kees

    BeantwoordenVerwijderen