zaterdag 10 december 2011

Nieuwe weblog www.cawfotografie.blogspot.com in plaats van natuurinbeeldt


Hallo iedereen
Ik ben al een tijd bezig met mijn blog natuurinbeeldt.blogspot.com
Maar omdat er steeds meer verwarring is rond de naam natuurinbeeldt met dt .
Ben ik begonnen aan een nieuwe blognaam die meer bij mij past en de naam is
www.cawfotografie.blogspot.com
De eerste drie letters betekenen mijn voorletters
Ik ga op de oude voet verder en plaats nieuwe foto`s en video`s en verhalen ,maar dan in een nieuw jasje
Dus als jullie mij weer willen volgen ,wil ik jullie vragen om mij weer aan te melden via mijn nieuwe weblog.
www.cawfotografie.blogspot.com
Ik hoop dat ik weer bij iedereen terug kom in zijn fotovrienden lijst
Alvast bedankt en tot op mijn nieuwe foto blog www.cawfotografie.blogspot.com
Christian Bastiaansen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten