vrijdag 10 december 2010

Een schitterend natuurgebied de AWD



Hoi Iedereen even een kleine update van mijn site
Ik ben dit jaar voor de eerste keer naar een gebied geweest
Net onder Zandvoort het natuurgebied de AWD Amsterdamse Waterleiding Duinen
De AWD is een gebied van 3400 Hectare
En een brok natuur met schitterende Flora en Fauna
De AWD doet dienst als waterleidingnet werk voor Amsterdam en omstreken
Het water wordt hier op een natuurlijke manier gezuiverd
Het gebied is toegangkelijk alleen te voet en als je van de natuur houdt is het een aanrader om is heen te gaan
Ik ben er 15Okt heen gegaan een dag (helaas net te kort) Ik ging speciaal voor de bronst van de
Damherten
Het was er geweldig je mag het gebied in en ook mag je van de paden af dus je kan op de gekste plaatsen komen
Heb deze dag veel bronst gezien en gehoord en veel vechtende mannetjes
En verder heb ik een vos ontmoet en een snoek gefotografeerd Het was een hele mooie dag en ik hoop nog vaak de AWD verder te kunnen ontdekken
Hou je van wandelen en van de natuur dan is de AWD een echte aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr Christian





















1 opmerking:

  1. Leuk dat je ook de AWD hebt ontdekt,ik zou zeggen 'join the club' en geniet van dit prachtige natuurgebied!
    Gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen