donderdag 9 december 2010

Hallo Iedereen

Hallo Iedereen
Vanaf nu ga ik iedere keer mijn ervaringen met jullie delen
Ik ga er vaak op uit de natuur in met in mijn camera tas een
Nikon D90 met een 18-105 objektief en een 100-400 objektief
Waar mee ik schitterende foto`s maak van alles wat met de natuur te maken heeft
Ben fan van de rijke flora en fauna van Nederland en ver daar buiten
Ook een grote hobby is Digiscopen ben hier nog niet zo heel lang mee bezig maar doe dit erg graag.
Digiscopen is met een camera op een telescoop foto`s maken van vogel en dieren in de natuur
Kijk is op digiscooppix.nl daar is meer info te vinden over deze tak van fotografie
Wil je op de hoogte blijven van mijn nieuwste foto ervaringen schrijf je dan in voor mijn blog
Groetjes en tot de volgende blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten