maandag 20 december 2010

Vorstverlet Tijd om te fotograferen

De Baas belt me op,ik hoef niet te komen werken
Dat is nu jammer hahahah .
Eindelijk kan ik s`morgens vroeg weg om winterfoto`s te gaan maken
20-12-2010 Het heeft heel de nacht gesneeuwd er ligt s`morgens een dikke 10cm verse sneeuw
Mijn hart gaat sneller slaan schitterend de winter en zeker met sneeuw
Ik breng Lin naar haar werk en rij dan gelijk door naar de Pannehoef een heel mooi bosgebied,
Vlakbij Etten-Leur.
De temp is vrij laag -8gr ik voel het gelijk aan mijn nek brrrr koud hoor
Ik loop de kleine route via het padvindersven schitterend al die sneeuw op de bomen
Er zijn veel sporen in de sneeuw te vinden
Van wat ik kan zien hazen en konijnen en reeën
Ook de vogels zijn druk onder de sneeuw aan het zoeken naar wat te eten





Ik geniet van dit rondje
S`middags na dat ik thuis wat gewerkt heb,ga ik terug voor nog een rondje
Vanaf parkeerplaats de Bak loop ik de grote ronde
Met een heerlijk zonnetje maak ik nog wat mooie opname`s
Bijna het einde van een mooie winterdag
De zon gaat langzaam onder,en lin wacht om opgehaald te worden
Nu maar naar huis toe ik hoor net dat ik morgen ook vrij ben
Dus mischien dan nog even tijd om wat foto`s te schieten
Groetjes allemaal en een fijne avond


1 opmerking:

  1. Hallo Christian, leuk dat je mijn blog ga volgen, mooie winter serie heb je neer gezet, Ga morgen je blog verder bekijken, nu naar bed moet morgen wel werken.
    Groten Kees

    BeantwoordenVerwijderen