zondag 6 november 2011

De Herfst een schitterende tijd van kleuren

Weer lekker even weeste fotograferen
Heerlijke tijd is het nu, temperatuur ver boven gemiddeld en heerlijk droog weer
Kom op we gaan het bos in samen met onze hond  Bonzo

Bonzo vond het heerlijk om door het blad te snuffelen en heeft zich dus ook goed vermaakt in het bos.

Er waren erg veel verschillende paddestoelen te zien op onze route ,ik ben erg gek op paddo`s ik weet alleen niet de namen van de soorten .
Hier enkele mooie van vanmiddag






De herfst is een mooie tijd van kleuren al de verschillende soorten bomen en iedere soort zijn eigen kleuren .
Hier een aantal foto`s van de mooie kleuren van het bos







Dit was weer een blog over de herfst van 2011
Iedereen bedankt voor het kijken, ik zou het leuk vinden als U een reaktie achter laat.........
Groetjes iedereen en alvast een fijne week
Christian



9 opmerkingen:

  1. wat een lekker koppie heeft de hond zo tussen de bladeren, heel mooi gedaan.
    Heerlijk deze herfst kleuren, komen mooi uit, en dat met deze temperatuur is heerlijk om er van te genieten..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christian
    wat een mooie herfst foto's leuk die hond in de bladeren. die laatste foto is mijn favoriet.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christian,

    Leuke serie foto's. Ik vind die eerste foto van je hond erg komisch. Ik stel me voor dat ik rustig door het bos loop en dan ineens zijn kop omhoog zou zien komen; best schrikken denk ik.

    Ik denk trouwens dat sommige van je foto's ervan zouden profiteren als je er wat meer verzadiging in aanbrengt en wat meer contrast!

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Christian, mooie scherpe foto's. Prachtige omgeving is het daar. heerlijke herfstdagen.
    groet Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bonzo steelt natuurlijk de show als hij onder het bladerdek tevoorschijn komt.
    De paddenstoelen en de landschappen geven de herfstsfeer ook mooi weer.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb helemaal niets met honden, maar je overige herfst foto's mogen er wezen.
    De bladeren in het water vind ik de mooiste.

    groeten,
    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dat jullie een leuke dag in het Mastbos hebben gehad. Erg mooie foto's
    Groet Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Christian,
    Prachtig herfst blog met fraaie kleuren.Zo te zien had jullie hond het prima naar zijn zin.

    Groet,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Christian,
    Wat een prachtig herfst blog is dit, met van die mooie kleuren. En prachtig toch die hond met zijn mooie kop uit de bladeren komt.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen