zondag 13 november 2011

HDR foto`s van Bouvigne

Het was kei mistig in Brabant ,toch wilde ik er even tussen uit om te gaan fotograferen
Ik wilde wat HDR opname gaan proberen High Dynamic Range
Verschillende foto`s gemaakt van statief van het zelfde object en de Diafragma blijft het zelfde ,alleen de belichting is verschillend B.v je maakt 6 foto`s van een object en de belichting gaat van -3 naar +3.
Deze foto`s plak je samen in het programma Photomatix en zo maak je er HDR foto`s van
Het is veel gegoogel met photoshop enzo maar het resultaat mag er zijn vind ik
Hier enkele voorbeelden van kasteel Bouvigne te Breda


Dit is een fotografie waar ik echt verder in wil dus voor een update hou mijn site in de gaten
Als U wat kwijt wilt reageerd U op mijn blog ,alvast bedankt !
Gr Christian

3 opmerkingen:

  1. je hebt het netjes gedaan deze HDR foto's, met kastelen mag het van mij iets aangezet worden, je bent nu heel braaf met HDR. Ik mag het graag zien, moet het zelf ook nog uit gaan proberen. Ik kijk uit naar je volgende foto's.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful photos, especially the last one.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit. De onderste foto spreekt mij het meest aan vanwege de kleurige herfstblaadjes op de voorgrond.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen