zaterdag 12 november 2011

De Maan

Even een korte blog
Nu het vroeger donker is en ik toch wil fotograferen
Ga je naar andere uitdagingen zoeken om te fotograferen
Het was gister kraak helder en de maan stond mooi aan de hemel
Dus ik erop uit om daar wat foto`s van te maken
Ben naar het buitengebied gereden en daar mijn auto geparkeerd
Mijn statief opgezet voor een zeer stabiele ondergrond (dat moet wel mag niks geen trilling zijn)
En dan mijn camera erop gezet met een 100-300 objectief en er tussen een 1.4 converter
De instellingen van mijn camera zijn Iso 200 en diafragma 5.6-11  sluitertijd past ie zelf aan
En de belichting is ver in de min ,anders zie je de structuur van de maan niet ,alleen een witte bol
Dus belichting op -3,en dan maak ik de eerste foto`s je ziet goed de ruwe structuur van de maan
Een heerlijke avond en mooie plaatjes en nu maar denken zouden er dingen leven op de maan!!!




Groetjes Christian




1 opmerking:

  1. Hoi Christian
    wat een mooie scherpe foto's van die maan.
    is altijd moeilijk om te fotograferen.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen